CIMB Kecewakan Neelofa

Sudah ramai sebenarnya pengguna berdepan pelbagai masalah perkhidmatan perbankan sehingga berasa amat kecewa dengan cara penyelesaian yang dilakukan bank berkenaan.

Apa yang menyedihkan, meskipun bank mempunyai bahagian khidmat pelanggan dan indeks petunjuk prestasi (KPI) untuk menjaga mutu perkhidmatan mereka tetapi malangnya, mereka tetap gagal melaksanakannya dengan cemerlang.

Pengalaman sama dikongsi selebriti jelita, Neelofa terhadap perkhidmatan satu bank terkemuka.

image

image

Ramai peminat dan pengguna lain turut memberikan komen di Instagram Neelofa dan berkongsi pengalaman yang sama akibat mutu perkhidmatan yang mengecewakan.

Mungkin disebabkan selebriti popular yang mempunyai ramai peminat, pihak bank berkenaan pantas menjawab keluhan tauke bisnes tudung Naelofar ini.

image

– Kafebuzz.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*